مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-13اجتماعي

تداوم بارش باران و برف در خراسان رضوی 


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعدازظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعال می شود و با کاهش محسوس دما مواجه خواهیم شد.

- آیدا فاروقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش باران و برف از چند روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است و امروز این بارش ها در نیمه شمالی، نواحی مرکزی و جنوبی استان تداوم می یابد و در نواحی سردسیر، کوهستانی و ارتفاعات خراسان رضوی بارش برف را خواهیم داشت که طی این مدت تشکیل مه سبب کاهش میدان دید می شود.

وی افزود: از فردا تا روز سه شنبه هفته جاری، جوی پایدار همراه با افزایش دما در استان حاکم خواهد بود، اما از بعدظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعال می شود که روز چهارشنبه بر شدت آن افزوده خواهد شد.

فاروقی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 11 درجه پیش بینی شده است که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب به 15 و 16 درجه افزایش خواهد یافت.

سه شنبه شب تا چهارشنبه با کاهش محسوس دما در اغلب مناطق استان مواجه خواهیم شد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای هوای منفی 3 درجه و داورزن با بیشینه دمای هوای 19 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش باران و برف در خراسان رضوی 

تداوم بارش باران و برف در خراسان رضوی